Email campagnes

Persoonlijke communicatie,
rechtstreeks van jouw naar de inbox van je klant

Als het ergens druk is, is het meestal je inbox.
Toch blijven e-nieuwsbrieven nog steeds een vaak gelezen medium.

Een goed geschreven én ontworpen nieuwsbrief springt in het oog en zorgt ervoor dat je je boodschap op en persoonlijke manier kan vertellen.

mail

ENKELE KLANTEN

WAT MAG JE VERWACHTEN …

Vormgeving op maat

Elk project start met het ontwerpen van een unieke en stijlvolle lay-out voor je nieuwsbrief.

Dit ontwerp kan een afgeleide zijn van je bestaande website, gebaseerd zijn op de huisstijl of iets totaal anders.

Door de huisstijl van je bedrijf ook in de nieuwsbrief door te rekken, vergroot je de herkenbaarheid van het bedrijf..

Inbox preview

Je krijgt als eerste te zien hoe de mail er bij al je klanten effectief gaat uitzien.

Alvorens de nieuwsbrief te versturen kan je, met een (spreekwoordelijke) druk op de knop, controleren of de nieuwsbrief correct weergegeven wordt in de verschillende “e-mailclients”.

In een overzichtspagina beschik je over een preview van meer dan 20 programma’s (Outlook, Gmail, Hotmail, …).

Personaliseren

Je kan elke nieuwsbrief steeds eenvoudig een persoonlijke toets meegeven.

Dankzij het gebruik van “variabelen” zorg je ervoor dat elke nieuwebrief automatisch start met een persoonlijk aansprekeing (bijv. “hallo <voornaam><naam>).

Wie wil er nu niet een nieuwsbrief ontvangen die net iets persoonlijker aanvoelt dan de rest van de spambox.

A/B Split testing

Je twijfelt tussen 2 versies van een nieuwsbrief?

Ik heb de oplossing voor dat probleem in een moeilijk woord samengevat: “A/B”-split testing.

Deze methode laat je toe om een beperkte groep gebruikers een verschillende versie van de nieuwsbrief toe te sturen.

Aan de hand van enkele geavanceerde parameters controleer ik welke versie het meest succes heeft. Vervolgens mogen de rest van de ontvangers de meest succesvolle versie in hun inbox verwelkomen.

Reclame of andere onzin

Je hoeft geen schrik te hebben voor lelijke logo’s of url’s die onverwacht in je nieuwsbrieven opduiken.

Ik heb hier een hekel aan, dus ga ik ze ook niet aan je nieuwsbrieven toevoegen. Alle andere links (uitschrijven, doorsturen, …) verwijzen ook steeds naar een pagina op jouw website.

De ontvanger zal dus (helaas voor mij) op geen enkel moment een link met Creativitijd herkennen.

Gebruiksvriendelijk

Ik stoef niet graag, maar onze editor is écht gebruiksvriendelijk.

Je voegt in een handomdraai berichten toe, stelt een fotogalerij samen, … . Dankzij de online toepassing heb je  bovendien geen extra software nodig.

Toegang tot internet is voldoende om een nieuwsbrief (overal ter wereld) te versturen.

Planning

Je bepaalt zelf wanneer we nieuwsbrief verzonden wordt.

Je wilt een nieuwsbrief graag verzenden op zondagnamiddag, maar je wilt de herhaling van “De Kampioenen” niet missen? Dat is een veelgestelde vraag waar ik een eenvoudige oplossing voor heb: de planningsmodule.

Bij het opstellen van een nieuwsbrief kan je aangeven om een nieuwsbrief onmiddellijk te verzenden of op een later (zelf te bepalen) tijdstip.

Op deze manier bepaal je wanneer de nieuwsbrief de deur uit mag.

Archief doorpluizen

Je nieuwsbrieven altijd en overal zichtbaar, ook voor de bezoekers van je website (als jij dat wilt tenminste).

Met enkele regels code kan ik een archief van al je nieuwsbrieven beschikbaar maken op je website.

Het archief wordt automatisch aangepast. Je hoeft hier dus niet naar om te kijken.

Ontvangst gegarandeerd

Authentication, ISP’s, mail-servers, blacklisting,CDN … . Allemaal moeilijke woorden die je nu weer mag vergeten.

Ik zorg ervoor dat elke nieuwsbrief zijn ontvanger steeds bereikt, ondanks de vele hindernissen die hij in zijn reis naar de gewenste inbox tegenkomt.

Automatiseren

Ik kan verschillende onderdelen van het proces voor je automatiseren.

Wat dacht je bijvoorbeeld van het automatisch verzenden van een nieuwsbrief bij de verjaardag (van uw ontvanger)?

Ook welkomstberichten bij het inschrijven, automatische antwoorden bij een vraag, … kan ik voorzien.

Uitgebreide rapporten

Als je dacht dat Google veel wist over ons, wacht dan maar tot je de rapporten raadpleegt over de nieuwsbriefcampagne.

Wie heeft een nieuwsbrief geopend, wie heeft op welke link geklikt, wie heeft zich uitgeschreven, op welke locatie heeft de ontvanger de nieuwsbrief geopend?

Allemaal informatie die nuttig kan is en waar zelfs Google jaloers op zou zijn.

Ook het vergelijken van verschillende campagnes kan in een handomdraai.

Conform alle regels

Je hoeft geen leger advocaten stand-by te houden wanneer je een nieuwsbrief wilt verzenden. De software is volledig opgebouwd conform de Europese regelgeving in verband met elektronische communicatie.

Je kan dus steeds met een gerust hart op “verzenden” klikken.

Integratie in uw website

Ik voorzie verschillende integratiemogelijkheden voor je huidige website.

Wil je een aangepast inschrijvingsformulier, een overzicht van de reeds verzonden nieuwsbrieven, … ? Dat voorzie ik automatisch voor elke klant.

P.S. Heb je nog geen website: aarzel dan niet om ons te contacteren.

Eigenwijs / eigen wijze

Ik geloof niet in werken voor een klant,
wel in samenwerken met een klant.

Ik weet dat dit net zo goed een spreuk van “Bond zonder naam” had kunnen zijn, maar het is mijn rotsvaste overtuiging.

Alleen door goed samen te werken/luisteren naar elkaar bereiken we een resultaat dat voldoet aan ieders eisen.

Stuur een bericht …

en ik contacteer je zo snel mogelijk.

Bel me

We zijn dag en nacht bereikbaar,
maar beantwoorden de telefoon toch vooral tussen 8 en 18 uur.

GSM 0498 82 21 39

Stuur een email

Onze inbox is toch al overvol, maar eentje* kan er altijd wel bij …

Mail info@creativitijd.be

* Heb je toevallig een erfenis gekregen en heb je mijn hulp nodig om het geld uit Afrika te krijgen? Stuur dan je mail naar fuckspam@creativitijd.be en ik help je graag verder.

Op social media

Ook ik geef graag nog wat extra data aan Mark Zuckerberg en zijn vriendjes.

Facebook: facebook.com/creativitijd
LinkedIn: linkedin.com/in/creativitijd
Twitter: twitter.com/creativitijd