Advies

Op zoek naar een gids door de digitale wereld?

Je kan niet van alles op de hoogte zijn.

Wil je graag jouw verhaal online kwijt, maar krijg je geen reactie (van klanten). Wil je kijken hoe je goedkoper efficiënter kan communiceren?

In de meeste gevallen kunnen we helpen. We komen graag voor een vrijblijvend gesprek eens langs op de koffie.

advies

ENKELE KLANTEN

WAT MAG JE VERWACHTEN …

Analyse

Voor elk probleem is er een oplossing.

Elke opdracht start steeds met een grondige analyse van je huidige situatie. Deze analyse bespreken we nadien samen.

Aan de hand van deze analyse en het daaropvolgende gesprek ontwerp ik een (strategisch) actieplan.

Dat plan bestaat uit duidelijke mijlpalen, doelen en verwachtingen die steeds gekoppeld zijn aan een realistische planning.

Optimalisatie voor Google

Wie wil scoren op het internet,
moet in de eerste plaats gevonden worden!

SEO (afkorting voor “Search Engine Optimalisation”), of het optimaliseren van je website voor zoekmachnies, is vandaag de dag een onmisbaar ingrediënt van je online strategie.

De optimalisatie voor zoekmachines begint bij Creativitijd al vanaf de start van het project.

Ik kan je niet de hemel op aarde beloven, maar ik zorg er wel voor dat de website van je bedrijf steeds een streepje voor heeft op die van de concurrenten.

Social Media

De komst van Facebook, Twitter en alle andere “Sociale Media” biedt zowel aan particulieren als aan bedrijven een nieuwe manier om met elkaar te communiceren.

Door zorgvuldig en doordacht gebruik te maken Facebook en zijn vriendjes kan je een heel nieuw publiek aanspreken.

Ik geef je graag advies hoe je dit het beste kan realiseren.

Communicatiemix

Een doordachte strategie(mix) zorgt ervoor dat je boodschap meer mensen kan bereiken via verschillende kanalen.

De filosoof die ooit beweerde dat je beter 1 vogel in de hand hebt dan 10 in de lucht is ofwel een complete idioot ofwel een marketeer uit de 19de eeuw.

Nog nooit heeft een bedrijf beroep kunnen doen op zoveel communicatiekanalen, dat het onverstandig zou zijn om alles in te zetten op 1 vogel paard .

Opleiding

Wil je je kennis wat opfrissen of wil je zelf graag aan de slag maar je weet niet goed waar/hoe te beginnen?

Je hebt wel eens iets in de krant gelezen van het bedrijfje van Mark Zuckerberg Facebook en je wilt zelf aan de slag binnen dit netwerk. Maar waar te beginnen?

Als je dat wenst, kom ik tot bij jou om je op weg te helpen met het opstarten, begeleiden en voeren van een succesvolle “Social Media Campagne”

Eigenwijs / eigen wijze

Ik geloof niet in werken voor een klant,
wel in samenwerken met een klant.

Ik weet dat dit net zo goed een spreuk van “Bond zonder naam” had kunnen zijn, maar het is mijn rotsvaste overtuiging.

Alleen door goed samen te werken/luisteren naar elkaar bereiken we een resultaat dat voldoet aan ieders eisen.

Stuur een bericht …

en ik contacteer je zo snel mogelijk.

Bel me

We zijn dag en nacht bereikbaar,
maar beantwoorden de telefoon toch vooral tussen 8 en 18 uur.

GSM 0498 82 21 39

Stuur een email

Onze inbox is toch al overvol, maar eentje* kan er altijd wel bij …

Mail info@creativitijd.be

* Heb je toevallig een erfenis gekregen en heb je mijn hulp nodig om het geld uit Afrika te krijgen? Stuur dan je mail naar fuckspam@creativitijd.be en ik help je graag verder.

Op social media

Ook ik geef graag nog wat extra data aan Mark Zuckerberg en zijn vriendjes.

Facebook: facebook.com/creativitijd
LinkedIn: linkedin.com/in/creativitijd
Twitter: twitter.com/creativitijd